نوشتن برنامه تحت وب مانیتورینگ سایت مخابراتی روی نقشه جغرافیایی

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

هدفم اینه با استفاده از LAMP (Linux,Appache,MySQL,PHP) یه پروژه تحت وب رو راه اندازی کنم.این یک سایت داخلی و سازمانی است و هیچ وقت بر روی شبکه اینترنت قرار نمیگیرد و فقط بر روی سرورهای لینوکسی داخل سازمان قرارمیگیرد.برای این پروژه میخوام از HTML5 و CSS3 و JavaScript و jQuery استفاده کنم.ولی برای بخش نقشه اون نمیدونم از چه API ای برای نقشه ها استفاده کنم.چون اصل پروژه UI آن و نقشه های آن است.

پس زمینه اصلی سایت نقشه های بین شهری یک استان است.بر روی این نقشه کاربر میتونه نقاط رو اضافه یا کم کنه.نقاط هم سایت های مخابراتی ماست.و بین این سایت ها هم میتواند ارتباطات فرکانسی رو مشخص کنه.برای بخش نقشه اون نمیدونم از چه فریمورک و API ای استفاده کنم.بین انتخاب Google MAP API و bing Map API و ArcGIS API For Java Script و OpenLayers و Esri ArcGIS ... مرددم.

انقدر فریمورک و API هست که در انتخاب گیج شدم.به نظر شما برای پروژه ما که به اینترنت هم متصل نیست چه فریمورکی مناسب است ؟ در این که پروژه باید تحت وب باشه شکی ندارم.چون میخوام از مزیت های تحت وب بودنش استفاده کنم و ازقبل هم با طراحی وب آشنا هستم.ولی با نقشه ها در صفحات وب اصلاً آشنا نیستم.برای نقشه های آفلاین اونها رو چه طوری تهیه کنم!؟ به صورت image باشند و بر روی صفحات وب قرار بگیرند!؟ برای اینکه کاربر بتونه نقاط رو روی نقشه قرار بده چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید!؟

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است