جدا شدن کاربر از بانک اطلاعاتی اسکیو ال سرور

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

سلام به همه دوستان ، به تازگی با مشکلی در يکی از نرم افزارهای بانک اظلاعاتی مواجه شدم که واقعا" برایم مایه تعجب است ، به روش های مختلف متوصل شدم که مسئله را حل کنم ولی پس از گذشت حدود ده روز هنوز نتيجه ای نگرفتم و همه تلاشهام با شکست مواجه شده ، لذا لطفا اگر تجربه مشابهی دارید و یا اينکه ميتونید راهنمایی خاصی بکنید خیلی ممنون میشم .

مشکل از اين قراره که : پس از وارد شدن کاربر به سيستم از طريق يک کلاينت در شبکه محلی واتصال به پايگاه داده اصلی مستقر بر روی سرور بانک اطلاعاتی همه چيز بطور نرمال کار ميکنه تا اينکه اگر کاربر مربوطه مدتی (حدود بیست ثانيه يا بیشتر) از نرم افزار استفاده نکنه برنامه از بانک اطلاعاتی جدا شده و به محض مراجعه مجدد کاربر با پيغام : Login failed for user ….. روبرو ميشويم و باید دوباره نرم افزار را از نو راه اجرا کند تا بتواند با آن کار کند . ضمنا کد برنامه با Borland Delphi 7 نوشته شده و برای اتصال به اسکيو ال از ADO Connection استفاده شده است .

نکته آنکه اين اتفاق طبق جدول زیر در سيستمهایی که با ويندوز 7 کار ميکنند بیشتر رخ ميدهد وضمنا کاربران از طريق SQL Authentication به سرور وصل ميشوند و هيچگونه Orphan User هم نداريم .

تست نرم افزار در شرایط گوناگون :

سلام به همه دوستان ، به تازگی با مشکلی در يکی از نرم افزارهای بانک اظلاعاتی مواجه شدم که واقعا برایم مایه تعجب است ، به روش های مختلف متوصل شدم که مسئله را حل کنم ولی پس از گذشت حدود ده روز هنوز نتيجه ای نگرفتم و همه تلاشهام با شکست مواجه شده ، لذا لطفا اگر تجربه مشابهی دارید و یا اينکه ميتونید راهنمایی خاصی بکنید خیلی ممنون میشم . 
مشکل از اين قراره که : پس از وارد شدن کاربر به سيستم از طريق يک کلاينت در شبکه محلی واتصال به پايگاه داده اصلی مستقر بر روی سرور بانک اطلاعاتی همه چيز بطور نرمال کار ميکنه تا اينکه اگر کاربر مربوطه مدتی (حدود بیست ثانيه يا بیشتر) از نرم افزار استفاده نکنه برنامه از بانک اطلاعاتی جدا شده و به محض مراجعه مجدد کاربر با پيغام  :   Login failed for user ….. روبرو ميشويم و باید دوباره نرم افزار را از نو راه اجرا کند تا بتواند با آن کار کند . ضمنا کد برنامه با Borland Delphi 7 نوشته شده و برای اتصال به اسکيو ال از ADO Connection استفاده شده است .
نکته آنکه اين اتفاق طبق جدول زیر در سيستمهایی که با ويندوز 7 کار ميکنند بیشتر رخ ميدهد وضمنا کاربران از طريق SQL Authentication به سرور وصل ميشوند  و هيچگونه Orphan User هم نداريم . 
تست نرم افزار در شرایط گوناگون :

||http://tosinso.com/files/get/5599df8c-96cb-46b7-ac5f-0a7322bc28be||
دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است