بهترین راهکار User Store برای یک وب سایت

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

سلام به همه. من یک وب سایت دارم راه اندازی میکنم. توی پیاده سازی خیلی دنبال کد نویسی نیستم، بیشتر میخوام برنامه هایی که قبلا نوشته شده و قابل استفاده هست رو در کنار هم قرار بدم . به نظر شما برای User Store (یا همون بخشی که مربوط به ثبت نام کاربر و مدیریت کاربران و لاگین هست) منطقیه از اکتیو دایرکتوری استفاده کنم؟ نسخه On-premise اکتیو دایرکتوری در حال حاضر امکان Self Register نداره ولی مایکروسافت در نسخه AAD این امکان رو قرار داده، ولی من نمیخوام از AAD استفاده کنم. لطفا با دلیل پیشنهادات خودتون رو ارسال کنید. ممنون

پی نوشت: مهندس نصیری فرمودند استفاده از اکتیو دایرکتوری برای محیط های public مناسب نیست. در حال حاضر من به دنبال یه راهکار بهتر برای حل این مشکل هستم. آیا نرم افزاری رو میشناسید که قابلیت هایی شبیه AD رو داشته باشه و بشه ازش در محیط Public استفاده کرد؟ ممنون میشم دوستان نظر بدن.

توضیحات بیشتر: طبیعتا هر وب سایتی نیاز به یک بخش «کاربران» داره جهت Authentication, Authorization, Account . وظیفه این بخش ثبت نام از کاربران، احراز هویت کاربران ثبت نام شده، تعیین سطوح دسترسی و همچنین ذخیره فعالیتهای کاربران در وب سایت هست. قطعا همه میدونید که نمونه های خیلی زیادی از این برنامه توسط افراد و شرکتهای مختلف تولید شده که برخی به صورت On-premise و برخی به صورت Service هستند. در هر دو گروه مذکور نمونه های اپن سورس و یا تجاری وجود دارد. من تصمیم دارم بجای تولید چنین برنامه ای که قطعا برای آن باید استانداردها و ملاحظات بسیاری را رعایت کرد (تولید چنین برنامه ای حداقل از توان من خارجه) از برنامه های On-Premise که در بالا مورد اشاره قرار گرفت استفاده کنم. پارامترهای زیر هم در این انتخاب برام مهمه:

1- Open Source (اگر جامعه قدرتمندی پشتش باشه خوبه که Open Source باشه)

2- Free (خوب طبیعتا اگر کیفیت قابل قبولی داشته باشه و Free هم باشه که چه بهتر)

3- Integration (قابلیت یکپارچه شدن با نرم افزارهای دیگر مانند Billing, Help Desk, Dashboard, File Server, communication Software رو داشته باشه) برای مثال: من میدونم در حوزه Billing نرم افزار WHMCS عالیه، اگر این نرم افزار User Store بتونه با WHMCS یکپارچه بشه خیلی خوبه.

4- حالا که این شکلی میخواهیم از این نرم افزار استفاده کنیم، (یعنی کلی نرم افزار دیگه رو قراره بهش بچسبونیم) باید API های قوی داشته باشه و معماریش از SOA باشه.

این سئوال رو خیلی جاها پرسیدم اما به نتیجه نرسیدم. ممنون میشم دوستان اگر پیشنهادی میدن با دلیل توضیح دهند.

اصلا اجرای چنین سناریویی شدنی هست؟

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است